Tagastustingimused
1. Üldpõhimõtted
Botisaak ühendab loojad ja ostjad, kus iga müüja (kaupleja) vastutab oma toodete eest ning määrab ise tagastustingimused. Botisaak ei ole toodete otsene müüja ega tootja.
2. Kaebuste esitamine
Kliendil on 24 tundi pärast toote kättesaamist aega esitada kaebus, kui toode on vigastatud, defektiga või ei vasta kirjeldatule. Kaebuse puudumisel kinnitatakse tellimus ning makse kantakse müüjale.
3. Taganemisõigus
Kui kauplejaks on ettevõte, kehtib kliendile vastavalt Eesti ja EL seadustele 14-päevane taganemisõigus alates kauba kättesaamisest, välja arvatud juhul, kui:
- Toode on valmistatud eritellimusel või personaliseeritud (näiteks käsitsi graveeritud esemed).
- Toode ei ole hügieenilistel põhjustel tagastamiskõlblik (nt looduskosmeetika, avatud pakendid).
- Toode on avatud, kasutatud või rikutud viisil, mis muudab selle edasimüügiks sobimatuks.
4. Käsitöötoodete erisused
Kuna paljud Botisaak platvormil müüdavad tooted on käsitöönduslikud või loodusmaterjalidest, võib toodete välimuses esineda väikeseid variatsioone. Need ei ole käsitletavad defektidena, vaid on osa toote loomulikust iseloomust.
5. Eritellimus- ja personaliseeritud kaubad
Eritellimusel valmistatud tooted (nt käsitööna valmistatud ehted nimega) kuuluvad tagastamisele vaid juhul, kui need on defektsed või ei vasta kokkulepitud tingimustele.
6. Botisaagi roll
Botisaak toimib usaldusväärse vahendajana ning säilitab ostusumma kuni tellimus on kinnitatud. Kui klient 24 tunni jooksul pärast kauba kättesaamist kaebust ei esita, vabastame makse kauplejale.
Botisaak ei võta vastutust toote kvaliteedi ega müüja tegevuse eest, kuid abistame alati klienti ja kauplejat vaidluste lahendamisel.